tło tło

Kampania cross- mediowa HELIO

2019-03-05

W okresie wiosenno- wielkanocnym sprzedaż bestsellerowych produktów marki HELIO wspierana będzie intensywną kampanią cross-mediową...

Konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki HELIO i systematycznie realizowane kampanie mediowe wpisane są w długofalową strategię rozwoju marki. Wartość realizowanych przez HELIO kampanii wyceniana jest corocznie na kilkanaście milionów złotych, co w ocenie niezależnych agencji badawczych znacząco wyróżnia markę na tle branży i jest jej silną przewagą konkurencyjną.

Realizowane przez HELIO kampanie obejmują swym zasięgiem zróżnicowane kanały i formy komunikacji, m.in. TV, internet, w tym social media, prasa, outdoor, radio, co pozwala na osiągnięcie wysokich parametrów ilościowych (zasięg, powtarzalność), jak i jakościowych (atrakcyjność,  wiarygodność) realizowanych kampanii. Silne wsparcie sprzedaży marki HELIO w mediach to zaś realna korzyść dla detalisty, z której polecamy skorzystać.

 

HELIO_Wielkanoc

Poleć znajomemu