tło tło

Bożonarodzeniowa kampania masy makowej Helio 2009

2009-11-23

Dnia 23 listopada 2009 ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna masy makowej firmy Helio.

Dnia 23 listopada 2009 ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna masy makowej firmy Helio. Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży wszystkich produktów z linii Mas Makowych HELIO® w puszce i jest częścią prowadzonych na szeroką skalę działań ATL. Kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku powyżej 25 lat, które mają lub planują założyć rodzinę.
Spoty  będą emitowane do samych świąt Bożego Narodzenia w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i TVP. Kampania jest tylko częścią zaplanowanych  przez firmę działań komunikacyjnych, które swoim zasięgiem obejmą  telewizję, prasę, Internet oraz outdoor.

Spoty reklamowe i sponsorskie będzie można zobaczyć w  trakcie emisji najpopularniejszych teleturniejów oraz seriali  emitowanych w najlepszym czasie antenowym.

Działania reklamowe obejmą również najpoczytniejsze tytuły prasy kobieco-poradniczej. Dodatkowo, w ramach kampanii w ścisłym centrum Warszawy wyświetlany będzie videoboard. Agencja SUPERB PR zadba natomiast o działania Public Relations w prasie kobiecej, kulinarnej, branżowej oraz w Internecie.

Firma Helio jest liderem na rynku produkcji masy makowej  oraz czołowym graczem na rynku bakalii. Od kwietnia 2007 Helio S.A. jest spółką notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Ciągły rozwój firmy znajduje uznanie w oczach konsumentów, którzy regularnie przyznają Helio S.A. swoje wyróżnienia. W 2009 roku Helio zdobyło „Perłę Rynku FMCG” w kategorii „Produkty do pieczenia i bakalie” oraz „Złoty Laur Konsumenta” w kategoriach „Bakalie” oraz „Dodatki do ciast”.

Masa makowa HELIO® w puszce to dokładnie zmielony mak z dodatkiem bakalii (rodzynki i skórki pomarańczowe) i miodu. Doskonała konsystencja a` la domowe nadzienie do ciast czyni z produktu nie tylko bazę do przygotowania potraw, ale również słodki smakołyk do bezpośredniego spożycia. Masa makowa jest dostępna w sprzedaży w charakterystycznej niebieskiej puszce z praktycznym uchwytem typu easy-open lub jej wersja Premium w puszce w kształcie beczułki. Oba opakowania wyróżnia na półce sklepowej design – wizerunek wiejskiej chatki z apetycznym makowcem  oraz charakterystyczne, czerwone logo HELIO®. W tym roku firma wprowadziła do sprzedaży Masę Makową Helio® w puszce w nowej gramaturze 340g.

przyjaciolka-poleca---xmass-2009

przepisy-czytelnikow---okladka

kropka-tv

 

 

2009-03-19_14-04-59_121683

Poleć znajomemu