tło tło

Bożonarodzeniowa kampania masy makowej Helio 2008

2008-11-23

Telewizyjna kampania wizerunkowa, wspierająca sprzedaż linii mas makowych HELIO® w puszce.

Działania ATL zaplanowane przez firmę HELIO®, lidera na rynku producentów mas makowych oraz czołowego importera i dystrybutora bakalii, potrwają do 23 grudnia 2008 roku.
Będą one obejmować przede wszystkim emisję spotów sponsorskich w wybranych kanałach telewizyjnych. Krótkie filmy będą prezentować masę makową z bakaliami HELIO® w puszce. Kampania będzie skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku powyżej 25 lat, które mają lub planują założyć rodzinę. Spoty sponsorskie będzie można zobaczyć na antenach stacji TVP oraz Polsatu w trakcie emisji najpopularniejszych teleturniejów oraz seriali, m. in. „Familiada” , „Jaka to melodia?”, „Tak to leciało”, „Pierwsza Miłość”.


Równocześnie z kampanią telewizyjną będą prowadzone działania reklamowe i PR w prasie kobiecej, kulinarnej oraz branżowej.
Masa makowa HELIO® w puszce to dokładnie zmielony mak z dodatkiem bakalii (rodzynki i skórki pomarańczowe) i miodu. Doskonała konsystencja a` la domowe nadzienie do ciast czyni z produktu nie tylko bazę do przygotowania potraw, ale również słodki smakołyk do bezpośredniego spożycia. Masa makowa jest dostępna w sprzedaży w charakterystycznej niebieskiej puszce z praktycznym uchwytem typu easy-open lub jej wersja Premium w puszce w kształcie beczułki. Oba opakowania wyróżnia na półce sklepowej design – wizerunek wiejskiej chatki z apetycznym makowcem  oraz charakterystyczne, czerwone logo HELIO®.

  reklama_handlowiec_x

claudia-kuchnia-xi-xii-2008

masa2008

Poleć znajomemu