tło tło

Przebojowy produkt FMCG 2017 - Pierwsze miejsce dla Linii HELIO Natura - bakalie bez konserwantów w kategorii Bakalie

Przebojowy produkt FMCG 2017 - Pierwsze miejsce dla Linii HELIO Natura - bakalie bez konserwantów w kategorii Bakalie

Linia bakalii bez konserwantów HELIO Natura znalazła się na najwyższym podium w tegorocznej edycji konkursu Przebój Rynku FMCG w sztandarowej dla marki kategorii Bakalie.

Statuetka Przebojowy Produkt jest przyznawana w oparciu o opinie rynkowych ekspertów i praktyków. W pierwszym etapie konkursu 9-osobowe jury złożone z profesjonalistów z branży FMCG, oceniło produkty wg ściśle określonych kryteriów, takich jak adekwatność ceny do jakości, innowacyjność, czy wsparcie promocyjne sprzedaży. Następnie detaliści głosowali na produkty nominowane przez jurorów i tym samym wybrali zwycięzców w danych kategoriach.

LOGO Z POLECA PNG

Linia HELIO Natura to unikatowa propozycja na rynku bakalii odpowiadająca oczekiwaniom konsumentów szukających jak najmniej przetworzonych i naturalnych produktów. Bakalie HELIO Natura nie zawierają konserwantów typowych dla produkcji niektórych owoców suszonych, np. dwutlenku siarki E220, czy kwasu sorbowego E200 i jego soli. Ponadto dzięki wysokiej zawartości błonnika, obniżonej zawartości cukru i sodu, produkty te są odpowiednie dla osób prowadzących zdrowy tryb życia i pragnących zminimalizować ryzyko zapadnięcia na choroby cywilizacyjne. Nadają się jako zdrowszy wariant bakalii dodawanych do świątecznych przysmaków, a przede wszystkim jako polecana dawka zdrowia w codziennej diecie dorosłych i dzieci. Cała linia produktów HELIO Natura licencjonowana jest niezależnym i opiniotwórczym znakiem „Czytaj skład Poleca”.

Linia produktów HELIO Natura powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na naturalną, mało przetworzoną żywność. Dzięki naturalnemu procesowi suszenia uzyskano produkty pełnowartościowe, soczyste i odpowiednio miękkie, a jednocześnie naturalnie zdrowe, o wyjątkowym smaku i naturalnym dla suszonych owoców ciemnym kolorze. Niska zawartość sodu pomaga utrzymać odpowiednie ciśnienie krwi, a duża zawartość błonnika predestynuje je do stałej obecności w diecie osób na dietach redukujących wagę.

W skład linii wchodzą m.in. jedyne na rynku śliwki suszone bez konserwantów, czy popcorn do mikrofalówki bez dodatków soli, tłuszczu, czy cukru, a także inne produkty dostępne dotychczas w niszowych kanałach sprzedaży, jak np. pistacje prażone bez soli, morele suszone bez konserwantów, czy wielbione przez dietetyków goldenberry – owoce miechunki suszonej.

Od wprowadzenia linii na rynek towarzyszy jej intensywna i wyróżniająca na tle branży kampania cross-mediowa. Prócz celów sprzedażowych kampanie konsekwentnie realizują długoterminowe cele wizerunkowo-edukacyjne. Dzięki temu, linia została nagrodzona wieloma prestiżowymi i opiniotwórczymi nagrodami, w tym statuetką Superprodukt Świata Kobiety 2015.

naturalnie dla zdrowia