tło tło

Złote Laury Konsumenta 2018

Złote Laury Konsumenta 2018

Marka HELIO po raz kolejny zajęła najwyższe podium w 2 strategicznych dla niej kategoriach – bakalie i dodatki do ciast prestiżowego, ogólnopolskiego plebiscytu konsumenckiego LAUR KONSUMENTA 2018.

Laur Konsumenta to jedno z najbardziej rozpoznawalnych godeł promocyjnych w Polsce, które ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Według GFK POLONIA, 25% osób podczas zakupów zwraca uwagę na te znaki, a Złote Godło na opakowaniu w zdecydowanie największym stopniu przekonuje ich do zakupu*. Co roku, w zakrojonym na szeroką skalę ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim, wyróżniane są więc najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach, które otrzymują prestiżowy tytuł Złoty Laur Konsumenta.

 

W 2018 roku w gronie najlepszych nie mogło zabraknąć produktów firmy HELIO, które po raz kolejny stanęły na najwyższym podium, otrzymując Laur Konsumenta w dwóch kategoriach: bakalie i dodatki do ciast. Następne Złote Godła w kolekcji polskiego producenta świadczą o dużym i - co ważne - niesłabnącym zaufaniu kosnumentów do marki HELIO. Warto bowiem przypomnieć, że polski producent sięga po nie regularnie od 2005 roku.

 

Tak prestiżowa nagroda jak Złoty Laur Konsumenta w bezcennej kolekcji HELIO to wyraz najwyższego uznania dla firmy i marki, a przy tym powód do dumy. To jednak też ogromna motywacja do dalszej ciężkiej pracy, by utrzymać zdobyte zaufanie konsumentów i wciąż z wyprzedzeniem odpowiadać na zmieniające się oczekiwania rynku.

 

*GFK POLONIA DLA AEGIS MEDIA, badanie: CONSUMER CONNECTIONS STUDY