tło tło

Smaczne & zdrowe przysmaki do chrupania przed TV

Smaczne & zdrowe przysmaki do chrupania przed TV

Domowe kino? Sportowe emocje? A może po prostu ulubiony serial? Jeśli macie w planach wieczorny seans przed tv czy filmowy weekend w domowym zaciszu, polecamy smaczne i zdrowe przysmaki HELIO, które będą świetną alternatywą m.in. dla chipsów ziemniaczanych...

 

POPCORN BEZ TŁUSZCZU, SOLI I CUKRU

Popcorn to prażona kukurydza w swojej naturalnie zdrowej postaci. Powstaje z pełnego ziarna, co oznacza, że jest dobrym źródłem błonnika pokarmowego, witamin i składników mineralnych, a jeżeli jest przygotowywany bez dodatków, tzw. polepszaczy smaku, to staje się wówczas naturalną, zdrową, bezglutenową przekąską[1], jak popcorn HELIO NATURA, który pozbawiony jest tłuszczu i soli. Zawiera bowiem ponad 10 razy mniej kwasów tłuszczowych nasyconych oraz ponad 20% mniej kilokalorii niż ta sama ilość tradycyjnego popcornu z tłuszczem i solą! Ponadto, ma ponad 2 razy więcej błonnika i białka, a dzięki niskiej zawartości cukru i sodu- nadaje się jako zdrowa przekąska zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Co więcej, mogą go również jeść osoby zmagające się na co dzień z nadwagą czy nadciśnieniem, a dzięki temu, że jest także źródłem skrobi, popcorn HELIO NATURA polecany jest przez dietetyków i diabetyków. Dlatego, gdy tylko mamy ochotę na aromatyczną, pyszną przekąskę do chrupania- wystarczy wyciągnąć z foliowego opakowania HELIO papierową torebkę i włożyć do mikrofalówki na 2-4 minuty, a już po chwili będziemy sie delektować wspaniałym, „kinowym“ przysmakiem przed tv... i to bez wyrzutów sumienia!

 

ORZECHY

Wszystkie orzechy są skoncentrowanym źródłem składników odżywczych, jednak nawiększe walory prozdrowotne są w orzechach włoskich, które zawierają też dużo serotoniny- hormonu szczęścia. Dlatego, gdy chcemy sobie poprawić humor- wystarczy włączyć ulubiony serial tv i sięgnąć po orzechy włoskie HELIO lub brazylijskie HELIO, które także pomogą nam w walce z jesiennym obniżeniem nastroju, gdyż są bogatym źródłem selenu[2]. Co ciekawe, zarówno orzechy włoskie, jak i brazylijskie przydadzą się zwłaszcza podczas oglądania filmów grozy- horrorów, bowiem zawierają w swoim składzie potas, magnez, miedź i tiaminę- cenne składniki, które odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego :-)

 

CHIPSY BANANOWE

Coraz częściej spotykamy je na półkach ze zdrową żywnością, gdyż produkowane są z surówców najwyższej jakości i zawierają bogactwo witamin, substancji odżywczych i mikroelementów pozytywnie wpływających na funkcjonowanie organizmu. Będą więc doskonałą przekąską- dużo zdrowszą alternatywą dla chipsów ziemniaczanych- podczas filmowego seansu. Chipsy bananowe HELIO są łatwo przyswajalne przez organizm, zawierają błonnik oraz składniki mineralne, m.in. magnez i ryboflawinę, które zmniejszają uczucie zmęczenia i znużenia, dzięki temu nie prześpimy najważniejszych scen filmu i nie stracimy wątku :-)

 

BATON ZBOŻOWY

To zdrowy mix zbóż & bakalii, skomponowany na bazie chrupiących płatków owsianych i płatków z pełnych ziaren zbóż, który w połączeniu z  naturalnymi składnikami smakuje wyśmienicie, dzięki czemu osłodzi nam finałową scenę filmu:-) A jeżeli zdecydujemy się na wariant smakowy owoce leśne & polewa, to zadbamy także o nasze zmęczone wieczornym seansem oczy, bowiem w składzie tego konkretnego batonu obecna jest borówka bogata w antocyjany, które wspierają naczynia krwionośne oczu i właściwe funkcje siatkówki oka oraz jagoda suszona- wspomagająca utrzymanie prawidłowego widzenia.

 

Wychodząc naprzeciw zaleceniom światowych i polskich towarzystw zajmujących się promowaniem zdrowego żywienia, firma HELIO stworzyła naturalnie smaczne & zdrowe przekąski, po które warto sięgać nie tylko podczas jesiennych wieczorów z pilotem do tv, ale także w szkole, w pracy czy na spacerze. Przysmaki HELIO zapewnią nam bowiem dużą dawkę zdrowia i dobrego humoru na każdy dzień pełen nowych wyzwań i niespodziewanych zwrotów akcji :-)

Popcorn Helio Natura

 

Źródła:

[1] „KUKURYDZA – wartościowe, smaczne i bezglutenowe ziarno“, dr inż. Beata Sińska, Zakład Żywienia Człowieka

[2], [3] „Potencjał zdrowotny orzechów”, dr Beata Sińska, Zakład Żywienia Człowieka