tło tło

Święta Wielkanocne z produktami Helio, kampania reklamowa promująca masy krówkowe HELIO oraz bakalie HELIO Natura

2017-02-28

Firma HELIO, producent bakalii i dodatków do ciast, rozpoczęła intensywną, wiosenno-wielkanocną kampanię promocyjną, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych produktów. Kampania obejmuje m.in. telewizję, prasę i Internet.

Działania promocyjne mają na celu podkreślenie unikalnych cech produktów HELIO oraz umocnienie wizerunku zdrowej marki. Kampania skupi się na produktach linii HELIO Natura i masach do ciast HELIO, które nie zawierają konserwantów, glutenu, ani tłuszczu palmowego.

Szerokie cross-mediowe działania obejmują m.in. czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, prasę branżową, lifestylową i kobiecą kobieco-poradnikową. Kampania realizowana jest także działaniami content marketingowymi w Internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych.

 

Poleć znajomemu